CURS: Promoció i negoci a través de les xarxes socials
Cursos gratuïts per treballadors que estiguin donats d’alta al règim general de la Seguretat Social, autònoms, aturats i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció d’aquests cursos forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació de Catalunya.
Promoció i negoci a través de les xarxes socials:
- Dates: 22 de març a 04 de maig 2021
- Dies: Dilluns i Dimarts
- Horari: De 18h a 21h.
Per procedir a fer la inscripció al curs correctament haurà de seguir els següents passos:
PAS 1:
- Reserva la teva plaça fent clic al següent enllaç:
PAS 2:
- Formalitzar la inscripció seguint els passos que li marquem a continuació.
El curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials de 40 hores t’ensenyarà a identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses.
Objectius generals del curs
- Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
- Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’internet.
- Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
- Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
- Comprendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial.
- Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.
Contingut general del curs
-
Branding: Imatge de marca VS imatge personal
- La identitat visual corporativa.
- Definició, característiques i tipologies.
- Elements bàsics de la marca.
-
El màrqueting digital
- El Pla de Màrqueting Digital.
- Definició d’objectius. SMART Goals.
- Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity Tècniques de Màrqueting Digital.
- SEO i SEM.
- Mail Màrqueting § Analítica Web.
- Xarxes Socials.
-
Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
- Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
- La visualització de l’empresa.
- La generació d’oportunitats de negoci.
- El foment de la participació de l’empresari.
- L’augment de la competitivitat empresarial.
- Determinació de l’estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
- Servei de missatgeria instantània.
- Telefonia per Internet.
- Xarxes socials: digitals i professionals.
- Weblocs, blocs o bitàcoles.
- Xarxes socials per a empreses.
- Comunitats de marca.
- Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.
- Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
- Persones en situació d’atur/ERTO: Aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
- Els treballadors de l’administració pública no poden accedir a aquest pla de formació.
La formació es realitzarà mitjançant plataforma informàtica: Google Classroom.
Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Com formalitzar la inscripció?
Per realitzar la inscripció és imprescindible portar complimentats l’Annex 1 i Annex 2, acompanyats de la següent documentació:
SI ESTÀS EN ACTIU:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia de l’última nòmina. La nòmina ha de contenir les següents dades:
- El número de la Seguretat Social del treballador, núm. De Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
SI ETS AUTÒNOM:
- Fotocòpiadel DNI en vigor
- Fotocòpiade l’últim rebutd’autònoms.
SI ESTÀS A L’ATUR:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d’inscripció de sol·licitud de treball al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya).
- Fotocòpia d’algun document on aparegui el Núm. d’aficiliació a la Seguretat Social.
SI ESTÀS EN SITUACIÓ D’ERTO:
- Fotocòpia del DNI en vigor
- Fotocòpia del comunicat de l’empresa conforme s’aplica l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació.
- Fotocòpia d’algun document on aparegi el Núm. d’afiliciació a la Seguretat Social.
- Fotocòpia de l’última nòmina sencera on aparegui la següent información: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
TOTES LES FOTOCÒPIES S’HAURAN D’ENVIAR SENSE RETALLAR I SEPARADES.
Enviar tota la documentació al mail: gestio@uei.cat