CURS: Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Cursos gratuïts per treballadors que estiguin donats d’alta al règim general de la Seguretat Social, autònoms, aturats i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció d’aquests cursos forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació de Catalunya.

Promoció i negoci a través de les xarxes socials:

  • Dates: 22 de març a 04 de maig 2021
  • Dies: Dilluns i Dimarts
  • Horari: De 18h a 21h.

Per procedir a fer la inscripció al curs correctament haurà de seguir els següents passos:

PAS 1:

  • Reserva la teva plaça fent clic al següent enllaç:
RESERVA AQUÍ

PAS 2:

  • Formalitzar la inscripció seguint els passos que li marquem a continuació.

El curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials de 40 hores t’ensenyarà a identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses.

Objectius generals del curs

  • Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
  • Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’internet.
  • Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
  • Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
  • Comprendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial.
  • Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.

Contingut general del curs

  • Branding: Imatge de marca VS imatge personal

    • La identitat visual corporativa.
    • Definició, característiques i tipologies.
    • Elements bàsics de la marca.
  • El màrqueting digital

    • El Pla de Màrqueting Digital.
    • Definició d’objectius. SMART Goals.
    • Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity Tècniques de Màrqueting Digital.
      • SEO i SEM.
      • Mail Màrqueting § Analítica Web.
      • Xarxes Socials.
  • Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

    • Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
      • La visualització de l’empresa.
      • La generació d’oportunitats de negoci.
      • El foment de la participació de l’empresari.
      • L’augment de la competitivitat empresarial.
    • Determinació de l’estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
      • Servei de missatgeria instantània.
      • Telefonia per Internet.
      • Xarxes socials: digitals i professionals.
      • Weblocs, blocs o bitàcoles.
      • Xarxes socials per a empreses.
      • Comunitats de marca.

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur/ERTO: Aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
  • Els treballadors de l’administració pública no poden accedir a aquest pla de formació.

La formació es realitzarà mitjançant plataforma informàtica: Google Classroom.

Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

Com formalitzar la inscripció?

Per realitzar la inscripció és imprescindible portar complimentats l’Annex 1 i Annex 2, acompanyats de la següent documentació:

SI ESTÀS EN ACTIU:

  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Fotocòpia de l’última nòmina. La nòmina ha de contenir les següents dades:
    • El número de la Seguretat Social del treballador, núm. De Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.

SI ETS AUTÒNOM:

  • Fotocòpiadel DNI en vigor
  • Fotocòpiade l’últim rebutd’autònoms.

SI ESTÀS A L’ATUR:

  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d’inscripció de sol·licitud de treball al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya).
  • Fotocòpia d’algun document on aparegui el Núm. d’aficiliació a la Seguretat Social.

SI ESTÀS EN SITUACIÓ D’ERTO:

  • Fotocòpia del DNI en vigor
  • Fotocòpia del comunicat de l’empresa conforme s’aplica l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació.
  • Fotocòpia d’algun document on aparegi el Núm. d’afiliciació a la Seguretat Social.
  • Fotocòpia de l’última nòmina sencera on aparegui la següent información: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.

TOTES LES FOTOCÒPIES S’HAURAN D’ENVIAR SENSE RETALLAR I SEPARADES.

Enviar tota la documentació al mail: gestio@uei.cat

RECORDI! Hi ha gent que pot quedar-se sense plaça, per tant preguem que sigui responsable i si reserva una plaça és perquè té disponibilitat.