CURS: Com elaborar un pla de màrqueting digital

Cursos gratuïts per treballadors que estiguin donats d’alta al règim general de la Seguretat Social, autònoms, aturats i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció d’aquests cursos forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació de Catalunya.

Com elaborar un pla de màrqueting digital:

  • Dates: 14 d’abril a 09 de juny 2021
  • Dies: Dilluns i Dimecres
  • Horari: De 18h a 21 h.

Per procedir a fer la inscripció al curs correctament haurà de seguir els següents passos:

PAS 1:

  • Reserva la teva plaça fent clic al següent enllaç:
RESERVA AQUÍ

PAS 2:

  • Formalitzar la inscripció seguint els passos que li marquem a continuació.

Objectius generals del curs

  • Organitzar els recursos tècnics, humans i materials per a desenvolupar les accions del pla de màrqueting.
  • Fer ús de tècniques i eines de gestió per a implementar-lo.

Contingut general del curs

  • Comunicació digital i mitjans digitals.

  • Principals canals digitals per promoure la venda online.

    • Publicitat on-line en pantalla.
    • Vídeo.
    • Màrqueting mòbil
    • Responsive Websites
    • E-mail màrqueting
    • Màrqueting de reus socials
    • Màrqueting d’afiliació
  • Eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting

    • Eines de publicitat online
    • Eines de distribució en línea
    • Eines per processar els pagaments online
    • Eines de servei al client online
    • Creació de continguts
    • Eines per a la publicitat a les xarxes socials
    • Màrqueting de correu electrònic
    • Màrqueting de motors de cerca (SEM) com Google Adwords
    • Eines d’optimització
  • Assignació i organització de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de l’e-màrqueting

    • Concepte del pressupost de màrqueting
    • Etapes d’el·laboració del pressupost
    • Construcció del pressupost
    • Planificació pressupostària: la ratio de conversió
    • Programa de treball i estratègies d’anàlisi

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur/ERTO: Aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
  • Els treballadors de l’administració pública no poden accedir a aquest pla de formació.

La formació es realitzarà mitjançant plataforma informàtica: Google Classroom.

Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

Com formalitzar la inscripció?

Per realitzar la inscripció és imprescindible portar complimentats l’Annex 1 i Annex 2, acompanyats de la següent documentació:

SI ESTÀS EN ACTIU:

  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Fotocòpia de l’última nòmina. La nòmina ha de contenir les següents dades:
    • El número de la Seguretat Social del treballador, núm. De Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.

SI ETS AUTÒNOM:

  • Fotocòpia del DNI en vigor
  • Fotocòpia de l’últim rebutd’autònoms.

SI ESTÀS A L’ATUR:

  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d’inscripció de sol·licitud de treball al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya).
  • Fotocòpia d’algun document on aparegui el Núm. d’aficiliació a la Seguretat Social.

SI ESTÀS EN SITUACIÓ D’ERTO:

  • Fotocòpia del DNI en vigor
  • Fotocòpia del comunicat de l’empresa conforme s’aplica l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació.
  • Fotocòpia d’algun document on aparegi el Núm. d’afiliciació a la Seguretat Social.
  • Fotocòpia de l’última nòmina sencera on aparegui la següent información: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.

TOTES LES FOTOCÒPIES S’HAURAN D’ENVIAR SENSE RETALLAR I SEPARADES.

Enviar tota la documentació al mail: gestio@uei.cat

RECORDI! Hi ha gent que pot quedar-se sense plaça, per tant preguem que sigui responsable i si reserva una plaça és perquè té disponibilitat.