CURS: Com elaborar un pla de màrqueting digital
Cursos gratuïts per treballadors que estiguin donats d’alta al règim general de la Seguretat Social, autònoms, aturats i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció d’aquests cursos forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació de Catalunya.
Com elaborar un pla de màrqueting digital:
- Dates: 14 d’abril a 09 de juny 2021
- Dies: Dilluns i Dimecres
- Horari: De 18h a 21 h.
Per procedir a fer la inscripció al curs correctament haurà de seguir els següents passos:
PAS 1:
- Reserva la teva plaça fent clic al següent enllaç:
PAS 2:
- Formalitzar la inscripció seguint els passos que li marquem a continuació.
Objectius generals del curs
- Organitzar els recursos tècnics, humans i materials per a desenvolupar les accions del pla de màrqueting.
- Fer ús de tècniques i eines de gestió per a implementar-lo.
Contingut general del curs
-
Comunicació digital i mitjans digitals.
-
Principals canals digitals per promoure la venda online.
- Publicitat on-line en pantalla.
- Vídeo.
- Màrqueting mòbil
- Responsive Websites
- E-mail màrqueting
- Màrqueting de reus socials
- Màrqueting d’afiliació
-
Eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting
- Eines de publicitat online
- Eines de distribució en línea
- Eines per processar els pagaments online
- Eines de servei al client online
- Creació de continguts
- Eines per a la publicitat a les xarxes socials
- Màrqueting de correu electrònic
- Màrqueting de motors de cerca (SEM) com Google Adwords
- Eines d’optimització
-
Assignació i organització de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de l’e-màrqueting
- Concepte del pressupost de màrqueting
- Etapes d’el·laboració del pressupost
- Construcció del pressupost
- Planificació pressupostària: la ratio de conversió
- Programa de treball i estratègies d’anàlisi
El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.
- Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
- Persones en situació d’atur/ERTO: Aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
- Els treballadors de l’administració pública no poden accedir a aquest pla de formació.
La formació es realitzarà mitjançant plataforma informàtica: Google Classroom.
Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Com formalitzar la inscripció?
Per realitzar la inscripció és imprescindible portar complimentats l’Annex 1 i Annex 2, acompanyats de la següent documentació:
SI ESTÀS EN ACTIU:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia de l’última nòmina. La nòmina ha de contenir les següents dades:
- El número de la Seguretat Social del treballador, núm. De Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
SI ETS AUTÒNOM:
- Fotocòpia del DNI en vigor
- Fotocòpia de l’últim rebutd’autònoms.
SI ESTÀS A L’ATUR:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d’inscripció de sol·licitud de treball al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya).
- Fotocòpia d’algun document on aparegui el Núm. d’aficiliació a la Seguretat Social.
SI ESTÀS EN SITUACIÓ D’ERTO:
- Fotocòpia del DNI en vigor
- Fotocòpia del comunicat de l’empresa conforme s’aplica l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació.
- Fotocòpia d’algun document on aparegi el Núm. d’afiliciació a la Seguretat Social.
- Fotocòpia de l’última nòmina sencera on aparegui la següent información: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
TOTES LES FOTOCÒPIES S’HAURAN D’ENVIAR SENSE RETALLAR I SEPARADES.
Enviar tota la documentació al mail: gestio@uei.cat