CURS: Xarxes Socials
Cursos gratuïts per treballadors que estiguin donats d’alta al règim general de la Seguretat Social, autònoms, aturats i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció d’aquests cursos forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació de Catalunya.
Xarxes Socials:
- Dates: 8 de juny a 13 de juliol 2021
- Dies: Dimarts i Dijous
- Horari: De 18h a 21h.
Per procedir a fer la inscripció al curs correctament haurà de seguir els següents passos:
PAS 1:
- Reserva la teva plaça fent clic al següent enllaç:
PAS 2:
- Formalitzar la inscripció seguint els passos que li marquem a continuació.
El curs de Xarxes socials de 30 hores t’ensenyarà com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació.
Objectius generals del curs
- Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l’actualitat.
- Comprendre la tipologia de xarxes socials.
Contingut general del curs
-
Història de les xarxes socials, evolució i situació actual
-
Tipologia de xarxes socials
- Planificar estratègia a les xarxes socials.
- Estratègia a Facebook.
- Estratègia a Twitter.
- Estratègia a Linkedin.
- Estratègia a Google+.
- Estratègia a Youtube.
- Estratègia a Pinterest.
- Estratègia a Instagram.
- Anàlisis a les xarxes socials.
-
Compartir coneixements i continguts a la xarxa
- Com gestionar els continguts a cada xarxa.
-
Seguretat i imatge a les xarxes socials
PERÒ A MÉS TAMBÉ PARLAREM DE:
- Anàlisi de les noves tendències de 2021.
- Quines són les tasques d’un Community Manager.
- Glossari Digital
- Per a què serveix cada xarxa. Quina és la millor per la nostra empresa o marca personal?
- Com segmentem la nostra audiència?
- Tipus de continguts per xxss.
- Exemples de campanyes d’èxit.
- Eines per facilitar la feina del CM.
- Anàlisi de la competència.
- Com fer un calendari de publicacions.
- Què és el copywritting i com ens pot ajudar a arribar a la nostra audiència.
- Engagement.
- Com aprofitar les oportunitats del nostre entorn en la nostra comunicació.
- Tracte amb els nostres seguidors.
Amb aquest curs tindràs el coneixement necessari per començar a gestionar les teves xarxes socials com sempre has volgut!
El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.
- Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
- Persones en situació d’atur/ERTO: Aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
La formació es realitzarà mitjançant plataforma informàtica: Google Classroom.
Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Com formalitzar la inscripció?
Per realitzar la inscripció és imprescindible portar complimentats l’Annex 1 i Annex 2, acompanyats de la següent documentació:
SI ESTÀS EN ACTIU:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia de l’última nòmina. La nòmina ha de contenir les següents dades:
- El número de la Seguretat Social del treballador, núm. De Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
SI ETS AUTÒNOM:
- Fotocòpiadel DNI en vigor
- Fotocòpiade l’últim rebut d’autònoms.
SI ESTÀS A L’ATUR:
- Fotocòpia del DNI en vigor.
- Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d’inscripció de sol·licitud de treball al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya).
- Fotocòpia d’algun document on aparegui el Núm. d’aficiliació a la Seguretat Social.
SI ESTÀS EN SITUACIÓ D’ERTO:
- Fotocòpia del DNI en vigor
- Fotocòpia del comunicat de l’empresa conforme s’aplica l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació.
- Fotocòpia d’algun document on aparegi el Núm. d’afiliciació a la Seguretat Social.
- Fotocòpia de l’última nòmina sencera on aparegui la següent información: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l’empresa i CIF de l’empresa.
TOTES LES FOTOCÒPIES S’HAURAN D’ENVIAR SENSE RETALLAR I SEPARADES.
Enviar tota la documentació al mail: gestio@uei.cat