La Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria d’ajuts per a la retirada de residus de materials amb Amiant i construccions amb amiant.
La subvenció per les despeses econòmiques derivades de la retirada i la gestió dels residus d’amiant serà en dues línies d’actuació:
- Annex 1: Retirada d’amiant destinada a propietaris de béns immobles que inclou la retirada, el transport del residu i la gestió del residu amb un percentatge de 100% de les factures amb un màxim de 30.000€ i serà amb concurs de concurrència simple.
- Annex II: Se subvenciona un percentatge de la retirada de l’amiant i nova coberta segons el m² i de la instal·lació d’autoconsum fotovoltaic, segons la potència del pic de la instal·lació.
- Termini de presentació de sol·licituds: El termini màxim per a la presentació de documents per obtenir la subvenció és fins al 25 de juliol de 2023
- Termini d’execució: Sol·licitud + 24 mesos després d’atorgament
Si vols més informació, contacta amb nosaltres al Tel. 93 860 47 00
o envia un correu a comunicacio@uei.cat
https://uei.cat/wp-content/uploads/2023/06/Captura-de-pantalla-2023-06-12-a-las-10.38.03-800×234.png